Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 9 november 2010

Av maria - 9 november 2010 08:42

Är det ok att gå i IDE (ni vet det som björnarna gör om vintern,eller en variant iaf)


och tända en brasa och titta på 


  bolibompa samt äta chokladpraliner hela dagarna...

skulle inte vara helt fel. En trevlig kock som kommer på besök när man känner sig lite sugen på lite god mat mellan chokladpralinerna...en snäll städerska kommer och håller rent...lite skönt skulle det vara.


VAKNA-Åter till verkligheten! Oj, jag är hemma med 2småttingar och en sjuk Elsa.Jag har inte köpt en enda julklapp,inte ens funderat ut nåt till nån,känner lite smått panik när jag råkar gå förbi almenackan som hänger så fint i köket, och ser att vi närmar oss tomteland med stormsteg...Men dom där chokladpralinerna man kanske skulle ta och plocka fram dom ändå...  

Tomteland får vänta...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards