Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 16 november 2015

Av maria - 16 november 2015 00:09

Söndag har blivit till måndag-borde sova, ska vara första dagen i morgon på min praktikplats-men kan inte sova. Jag har städat idag, städat och vikt tvätt i förbannelse-typ 3veckor låg jag efter. Åkte och köpte lite nya gardiner och ljusslingor och pimpade lite fint här hemma, alltid ngt. 

Känner mig ledsen, jätte ledsen och lite el mkt arg. Ikväll fick vi höra orden som jag väntat på men egentligen inte ville höra

:- Nu orkar jag inte mera!!! Där kom dom, dom där orden jag har känt länge och nu sa han dom själv. 

Ersboda hälsocentral kunde inte hjälpa honom-Barn & Ungdomsmottagningen på NUS kunde inte hjälpa honom. 

Vem tusan kan hjälpa honom! Hjälp oss  Jag reser till Mongoliet eller Sydpolen om jag så måste-NU FÅR DET VARA NOG! Han har blivit yr nu också, det tar som aldrig slut det här. 

I morgon ska vi ringa till Norrlandskliniken och höra om dom kan hjälpa honom, vi ger tamej tusan aldrig upp än fast man skulle vilja gräva ner sig i jorden, låta snön falla på och kräla upp till våren. Det gör så s.ta.s ont att höra honom säga Nu orkar jag inte mera...Jag orkar, jag ger mig inte förrän han kan gå igen, gå utan kryckor och ta på sig skridskorna och åka ut på isen...då ska jag stå och skratta och njuta som en stolt tupp...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards