Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 2 november 2015

Av maria - 2 november 2015 08:52

Hej måndag, sitter och lyssnar på låtar från Så mycket bättre...är kanske gammal nu, men det är avkopplande. Är fortfarande tömd på energi sen förra veckans intensiva plugg, hoppas på en lugnare v. Har dragit på mig en förkylning och har munnen full med blåsor-obra. Har ingen att pussas med, jo Minna men hon är oförmögen att veta sitt egna bästa. har en  mega-tvätthög, den bara växer...men nu ska jag ansöka om skolskjuts åt Alfred, nu har jag körd honom i 8veckor och det börjar bli ohållbart...Senare idag möte med socialtjänsten och mamma kommer och leverar mat-gilla...sen skola resten av veckan...


 



Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards