Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 30 juli 2014

Av maria - 30 juli 2014 23:32

Efter 2 näst intill sömnlösa nätter går vi nu in på den tredje. Klarvaken och inte ett dugg trött, trots att det blev en sen vinkväll igår. Det kliar i mina fingrar så jag måste få skriva av mig litegrann. Vi har som sagt firat en 14åring idag och i morgon blire en nybakad 16åring...Olivias tur...min först födda börjar på att bli riktigt stor. Jag har ju min 5liters glassförpackning så vi borde klara morgondagens kalas också. Hon har iof beställt en vitchokladmoussetårta...får se vad jag kan åstadkomma. Nu ska jag surfa runt och fortsätta leta efter John Blund.


 



Av maria - 30 juli 2014 17:54

Elsa fyller 14år...jag fick ett sms imorse.:- Nu får ni komma och sjunga. Härligt.

Smink som vi köpte i huvudstaden och en påse från Hollister. Gömde sig i paketen.

Av maria - 30 juli 2014 01:09

Ännu en fantastisk dag är över och har gått över till en ny dag. Jag har sovit 2timmari natt men är inte på långa vägar trött...liiite jobbigt. Först har jag gjort stan och ätit lunch med en gammal kollega...mycket trevligt.Sen handla, laga mat och röja upp efter kidzen. Bästa kompisen ringer (Veronica Persson med kompany), och vill umgås, absolut...jag är på. Vin, snacks och trevligheter...nu är det mitt i natten och jag är klar vaken. Natt nr 2 utan sömn är på intågande och jag får se hur länge det håller på...speed 200...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards