Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av maria - 16 juli 2014 23:01

Äntligen har vi landat i huvudstaden. Ulla-Bella våran sekreterare (eller GPS, om man vill det) har visat oss vägen. Förutom då vi körde genom en lång tunnel då blev hon förvirrad och snackade gojja. Vi har fått låna ett stort fint hus i Skogås med mycket utrymme och leksaker.

Trots värmen envisas Minna med att ha sin jacka på.
Imorgon gör vi Skansen. Och jag har gömt hennes jacka. Dom tre yngsta gör sin premiär där. Och dom tre stora gör inte sin premiär, men det måste ju vara något nytt litet djur iaf. En liten apa eller nåt. Eller vänta nu skojar jag, det är bara Minna som premiärar, dom andra har ju faktiskt varit där.
Nu ska jag vila i några timmar. Att resa med sex ungar tar på reserverna.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards