Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 21 juli 2014

Av maria - 21 juli 2014 17:53

Ja idag har jag varit inne i hettan och tvättat och tvättat. Åkt på stormarknaden och handlat och handlat. Vi hade ingen mjölk imorse så barnen fick dricka vatten. Gick fint det med. Men då man är van att öppna kylskåpet och bara plocka ut det man önskar (nästan) så är det en smärre katastrof. Det är för varmt för att vara ute och för fint ute för att vara inne. Jobbigt det med. Vi står och trängs i altandörren. Ikväll är pappaanders på restaurang och firar en kusin och jag skulle också ha varit med och fira men valde att stanna hemma. Orkar inte, vill bara vara nu. Är trött på att flänga runt. Har dessutom börjar min nertrappning på ergenylen och ska inom några veckor klara mig bara på litium och "lyckolpiller". Spännande. Nu ska jag chefa vid grillen och bara ta minut för minut. Känner att det har tagit på att vara på resande fot i 2,5veckor.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards