Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 18 juli 2014

Av maria - 18 juli 2014 23:19

Nu sitter vi på pendeltåget påväg hem efter en 12timmars dag på fot. Gröna Lund levererade och vi är sönder åkna. Åkband och vi har tok åkt varenda karusell. Småbarnens favorit

Radiobilar. Dom åkte 2000 gånger.
Ätit gott har vi gjort. Grillbuffe



Ätit sockervadd.

Träffat på läskiga farbröder.

Och åkt ännu mera karusell. Tom jag har åkt dom läskigaste av dom läskiga. Berg och dalbanor spöktåg mm...och då vi är så många och dom små behöver tillsyn varje minut har vi fått åka i olika lag. 1 har varit barnvakt och 1 har fått åka. Sen har vi bytt...funkat fint trots att jag hade önskat fått åka kärlekståget med pappaanders men fick mysa runt i båten med Arvid. Lustiga huset blev inte så lustigt för vissa. Nea blev hysteriskt rädd och klängde sig skrikandes fast som en liten apa. Men oj så roligt vi har haft. Bränt pengar som bara den, barnen har fått köpa glass, sockervadd, remmar, nappar, popcorn mm. Nu ska vi sova och i morgon knyter vi ihop Stockholmssäcken med att göra stan. Det ska SHOPPAS!!!

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards