Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 1 juli 2014

Av maria - 1 juli 2014 15:33

Fint väder-äntligen...stenaltansbygget är upptaget igen och snart färdig lagt, lagom till semestertrippen genom vårat land. Så fort bilen är färdig och klar hos bildoktorn ska vi åka...den blev inte riktigt bra sist då vi lämnade in den så den måste in en sväng till. Trots en jätte trevlig helg i Piteå är jag helt slut, orkar ingenting och är helt tömd rent psykiskt på energi...jag har ingen ork över till barnen, mig själv eller Anders...bara går och går tills jag stupar. Antingen i sängen eller på soffan. Grubblar och funderar men kommer ingen vart...bestämmer mig och ändrar mig...ser framemot resan med familjen samtidigt som jag bara skulle vilja gräva ner mig och inte följa med...är så kluven att jag går åt...vad vill jag, vem är jag egentligen. 

Jag har iaf handlat idag och jag och Olivia gick in på systemet för att köpa med mig och pappaanders lite semestervin och jag fick ju i vanlig ordning visa leg. trots att jag är mera gråhårig än svart numera ;) Men det roligaste av allt blev då killen i kassan ville se leg. på Olivia också. :-Men, det är min dotter sa jag och hon är 14år. 

:-Jag är 15år, mamma...

:-Ja, just det...hon är 15år och inte med på det här köpet...

:-Okej, han tyckte det nog blev lite pinsamt.

Vi bara skrattade ihjäl oss då vi gick därifrån...

Nu kan man inte ta med sig kidzen längre på bolaget utan att dom också måste visa leg. ;)


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards