Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av maria - 18 mars 2013 12:48

Nu jäklar dubblar hon dosen medicin och kör både alvdon och burana samtidigt för bästa möjliga resultat. Har varit hos fröken doktor som konstaterade influensa...en seg en åkomma som kan ta upp till 2veckor att bli av med och ingen penicillin fick jag...jag är lite av en penicillin förespråkare då det brukar ge omedelbar effekt...men nu går jag på det dubbla av annat och känner mig näst intill hög, från att vara mer eller mindre död till att orka röra mig utan att stupa, det är ju en underbar känsla...och som sällskap har jag min lille proffesor Arvid som inte riktigt heller har blivit av med sin förkylning, men alla skolbarnen och dom två småtjejerna är på benen och snällaste farfar har tagit dom till förskolan så det är näst intill tråkigt här hemma...men nu ska jag dricka lite mera silverte med honung och hinna vila innan tystnaden utbryts till organiserad kaos då alla kommer hem.


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards