Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av maria - 1 mars 2013 17:35

Äntligen fredag och sportlov är på intågande...pappaanders och jag har tagit ledigt mån och tisdag för att ev. göra något med familjen...typ åka skidor el. nåt...el. bara driva omkring, umgås och ta rätt på hemmet...Jag har på drygt 1månad gått från att ska jobba 50%, till 62,5%, till att nu från måndag gå upp till 75%...lite omstruktureringar på jobbet och klart man ställer upp för polarna...hoppas det går bra för mina barn bara...mera klirr i kassan är ju alltid välkommet...men med risk för att måsta anställa en nanny på heltid så går det väl plus-minus-noll. Tur jag har en hel stab/personal bakom mig i form av mina svärpäron och mor (när hon inte befinner sig på andra sidan jordklotet) och duktiga storbarn som kan hjälpa med hämtning så inte småkidsen får mördar tider...men nu en lååånghelg  sweet...


 


kommer ni ihåg denna här, skulle aldrig veta vem av ungarna det var om inte jag vet vem som fått kläderna och kan på datum se vem det är...Minna Vilhelmina, var det ju...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards