Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av maria - 5 mars 2013 15:56

Ja, då var mitt och pappaanders sportlov snart över...2dagar är alldelens för lite men ändå alldelens lagom på nått sätt...igår var det inget vidare ute-lekar-väder så vi drog till Holmsundsbadet med fem egna och en låne-unge (våran snart 15åring stannade hemma med Justin)...och när vi kom hem hade hon...helt overkligt jag vet...hängt en tvätt och tömt diskmaskinen!!!!!!!! Har ingen aning om vad hon är ute efter, konsert ska vi ju på och hon har två nyinköpta Justin tröjor, rummet är mera än tapetserat med bilder på idolen och hon har fem syskon...vad mera vill hon ha! Nåväl, idag var det heller inget väder att orda om så vi har bara softat, städat lite, hängt lite tvätt, ställt in lite kanaler på Elsas tv som hon fick i julklapp-kanske var på tiden...och nu har pappaanders tagit ut dom tre musketörerna och rastar dom lite så jag får lite mammamaria tid innan spisen kallar...och det är ingen ording på nånting (som Pippi säger) så ikväll blire tacos och tårta till efterrätt då det firas 15år som förlovade  mammamaria  pappaanders...grattis till er...

Imorgon ska det jobbas och dom små ska på förskolan och jag ska jobba till sena kvällen, 16.30 slutar jag, har nog inte jobbat så länge på 6år tror jag...det är tur att dom stora har lov och kan hämta dom små...så det blir lite ordning...trevlig tisdag!


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards