Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av maria - 8 mars 2013 17:41

Uppladdning pågår...mamsen är här och lagar mat och passar upp...det behövs verkligen för imorgon kl 05.00, ja ni läste rätt, mitt i natten åker Alfred och pappaanders iväg med buss och Alfreds hockeylag upp till Piteå på cup. Kvar hemma blir jag ensam med dom fem övriga galenpannorna...inte förrän på söndag vid ca kl 21.00 väntas dom hem...så hör ni inga livstecken från mig får ni gärna knacka på och se vad jag egentligen pysslar med...förmodligen torkar jag snor och skitiga rumpor, det är nåt man liksom får göra varje dag, oavsett om man vill eller inte...Har handlat in matvaror och annat gott så vi ska överleva helgen och lite till...veden är påfylld, så blir det varga-vinter för en helg ska vi då inte frysa...önska mig lycka till och håll tummarna för att jag ska helskinnad ta mig igenom helgen...risken finnes att jag måste ta ledigt 1vecka efter det här...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards