Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av maria - 9 mars 2013 19:45

Jodå, jag har överlevt dag 1 denna helg...trots att jag vaknade 03.00 inatt och var rädd att vi skulle försova oss, hade satt alarmet på 04.15 Sen krånglade dom som vanligt om vart annat och min skönhetssömn fick ge vika...gick förbi spegeln nyss, det skulle jag aldrig ha gjort, blev typ rädd för mig själv. Har pratat med Piteå och det går bara fint där uppe-vinst och åter vinst...tanken att pappaanders ska få sova ensam i ett enkel rum, få sovmorgon och gå upp och äta hotellfrukost utan risk för att bli störd av några ungar skjuter jag ständigt bort...är jag avundsjuk och bitter, o nej...bara lite trött och ensam. Men vi har blåst upp ballonger och tänt partybloss (tomtebloss) för att få den fullständiga party känslan inför finalen...må bäste melodi vinna...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards