Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av maria - 3 mars 2013 17:56

Väntar på att pappaanders ska komma hem med tre glada barn (hoppas jag), dom har varit på bio,Röjar Ralf. Alfred med kompis och Elsa med kompis (en skjutar vi hem, en kompis följer med hem på mat och husrum)...är det sportlov så är det...imorgon är det egentligen en helt vanlig måndag men då vi alla är lediga kan man ju säga att vi har fredag idag...laxen ska in i ugnen och efterrätten är klar...lite små snacks som förrätts tilltugg och barnen ska få ett glas cider till fördrink...sen ska vi försöka samla alla (utom småttingarna) på en familjefilmskväll med allt som sig bör...popcorn, chips och dricka, en och annan godis kommer nog att slinka ner...Sen beställer vi fin-väder då vi alla är sugna på lite utevistelse i dagarna två som vi har tagit ledigt...är det sportlov så är det...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards