Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av maria - 10 mars 2013 20:13

Äntligen, pojkarna är hemma...och det blev en tredje plats på cupen, pallplats är alltid bra  ...nu lite söndagsmys då vi alla är samlade igen, man är inte riktigt hel då delar av familjen är borta flera dagar...jag bävar för då alla är utflugna ur boet, snacka om tråkigt...Och vi har hållit oss friska i en hel vecka...eller vänta, nu ljuger jag så tungan är svart...Elsa har ju för tusan varit sjuk halva lovet...ingen röst, hes och ont, ont i halsen...jag var ju på Kronans Droghandel och köpte droger åt henne idag...vi snackar halstabletter och nässpray...babyn sov i nästan 3timmar idag...tillhör inte vanligheterna men det händer...det konstiga var att hon var fortfarande lika trött...men inget jag förstod förrän nu vid läggdax...ibland är man allt bra dum...vi säger Väkommen till febran, det var på tiden  . Men skiter väl jag i...pappaanders tur...det är både bra och dåligt att ha gått upp i tid  . Bra=mera pengar i plånboken och delade VAB-dagar. Dåligt=mindre tid hemma och det krävs ännu mera noggrann planering, nästan varje sekund måste vara planerad...Nu ska jag bara slappa och njuta av dom sista timmarna av helgen.


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards