Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av maria - 26 oktober 2013 17:08

Ja, det låter som en klyscha men nu säger jag det-Det var bättre förr!!! Skulle sy fast sånna där snoddar under kidzens overaller men då min rätt så nya moderna maskin lägger av och bara trilskas så ser jag ingen annan utväg än-mammas...mamma, kom och rädda mig men ta med din symaskin.


 


det är så här dom ska se ut-PFAFF, vad är det för märke. Ingen aning men syr som en gud. Nu kan jag ju börja sy våra egna kläder också. 


 


 


Nä, vi har inte gjort en sån där läpp-förstoring på den lilla utan hon är bara ett monster...än fast man lätt kan ta miste...dom ser ju nästan ut så där dom där hollywood-bruttorna på tv.

Blir en sen middag då pappaanders och Alfred är på hockey. Pappan säljer korv i kiosken och pojken hejjar på sitt lag. Trevlig lördag!


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards