Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av maria - 10 oktober 2013 10:05

Magarna mår bättre i dag. Jag har tom vågat bada upp dom alla tre i samma badvatten, samtidigt utan missfärgning i badvattnet så att säga. Men lite orolig var jag nog. Min mage är inte alls lika öm och jag vågar öppna munnen utan att vara rädd för att, ja ni vet...  

Nu tittar ungarna på Pippi Långstrump på spanska (ja, ibland ser dom på kinesiska, eller japanska eller nåt annat konstigt språk) på paddan och jag försöker röja undan allt eftersom dom går lös...dom två största har undervisningsfri em så dom kommer hem tidigt i dag skulle jag tro och hoppas då att jag kan få kasta mig i väg på affären och handla lite matsäck till Alfred som vi i morgon fm skickar upp till Skellefteå på hockeycup såklart. Sen gör vi helg efter ett kvällmöte som jag tänkte mig på, och det ska innebandy-jobbas i helgen, cykelfestas och mycket annat. Pappaanders ska åka tur & retur upp till Skellefteå på lördag för att åtminstone få hinna se 1 match som Alfred ska spela, sen hem-stå i sekritariatet och sen hem och tvätta upp sig innan han och jag ska ut och cykelfesta. Tur jag har mamsen som tar två av mina små så jag hinner röja undan, laga mat och kanske även jag få tvätta upp mig och ta på nåt annat än mysbyxor.


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards