Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av maria - 17 oktober 2013 19:00

Arbetsveckans sista dag för min del. Och den här veckan blev det bara jobb idag då det varit sjuka magar hos familjen. Jag har återigen drabbats av trött-sjukan och lider oerhört av omänsklig trötthet som jag ser det...kan inte bli bättre med långhelg. Det är inte bara jag som är trött, efter en akututryckning för att rädda några grannar i nöd och jag kom hem möttes jag av detta...jag hade inte lämnat dom själva utan en storasyster banvaktade...


 


hon blev visst också sådär omänskligt trött och somnade lagom kl fyra på eftermiddan-toppen  , men det ska nog ge med sig, nog ska vi få henne att somna i kväll också...vi lär somna som furor alla vi som sover på nedervåningen i huset för det var rajtan tajtan   i natt vill jag lova och dom vaknade omvartannat och ylade om det ena och det andra...när ska barn lära sig sova minst 8timmar i sträck utan att göra nåt väsen av sig...när dom blir tonåringar går dom ju typ och lägger sig då vi andra kliver upp, jag vet inte vad som är bäst  


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards