Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av maria - 6 oktober 2013 14:29

Ja, jag fick blodad tand eller vad det heter efter min dag med gravida-Elenore i skogen i fredags och ville inte vara sämre, så efter att ha sovit i typ två dagar hade jag samlat nog med energi så jag tog med mig min kompanjon tillika make, fem av våra sex barn samt ett lånebarn. Packade två ryggsäckar med förnödenheter (glömde dock den viktigaste väskan, skötväskan men det gick vägen ändå-ingen som sket ner sig) och drog iväg med dom...


 


 


det var en lååång, lååång backe men äntligen så...


 


 


välkomnades vi av självaste mulle...vi blev alla glatt överraskade, barnen för att det var så spännande och jag och pappaanders för att det fängslade våra barn och att det kostade gratis för oss...


 


 


 


vi gick tipspromenad i skogen och träffade på dom här läskiga typerna och målade i ansiktet var dom, och vi som jobbar med barnen att det är på ritpapper man ska måla ...


 


fick träffa skogs-mulle och fick oss en pratstund med henne...


 


fiska i fiskdamm...


 


grilla korv...


 


 


dansa och leka med mulle, och då är det skönt att ha syskon att hålla sig tätt, tätt intill  underbart att få se och uppleve all detta med kidzen, stora som små. 


Nu är tre på hockey, två sover och några ylar på övervåningen. Själv tänker jag andas några andetag innan det är dax att ställa sig vid spisen. Skön söndag på er.


 




Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards