Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av maria - 4 oktober 2013 17:53

Har haft en underbar höstdag i Spöland med övergravida Eller som är på övertid. Vi fick en guidning i skogen med korv-grillning och spännande upplevelser...firat nybliven 4 åring med tårta och chokladbolls-råttor. Ungarna (och jag) fick för första gången se en hare som inte var leven-nej, den var död, stendöd och hängde upp och ner i ett snöre. Ja, som ni förstår händer det mycket i andra kommuner.

På Minnas förskola jobbar man med sagotema och hennes små kompisar jobbar med Molly Mus! En mycket söt liten en...och i går hittade vi just en Molly Mus i våra gömmor och Minna blev helt frälst. Tänk att hon har flyttat hem till oss-och nu sitter dom ihop, musen är endel av familjen nu...bara att  acceptera...


 

Nu ska jag köra ner pappaanders på stan sen tänker jag äta gott!


 


Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards