Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av maria - 13 oktober 2013 13:38

Väntar hem två av mina små efter ett dygn med mormorm. En sover, en har just vaknat, en är fortfarande på hockeycup och två är på innebandymatch. Året cykelfest är över och återigen en succe. Tack Susanne S för ett riktigt bra jobb och tack till andra cykelkompisar också som gjorde kvällen. 


 


min nya frisyr...Olivia sa när jag kom hem på fredag efter frissa-besöket:- Åh, så fin du är mamma. Du passar i kort hår. Nu ser du ut som en tant!!! Man får tacka och bocka för den komplimangen...

Nästan så man borde införa nästa steg i cykelfesten-dagen efter äta hos varandra. Det är säkert en massa rester kvar där ute i byn som bara väntar på att få ätas upp...Jag kan gärna offra mig och ställa upp  


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards