Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 22 januari 2016

Av maria - 22 januari 2016 15:13

Undrar hur många inlägg jag har gjort egentligen. Jag har skrivit i både utförs backe och för uppförs backe. Det har vart skratt och det har varit gråt. Det har varit taget ganska så ocensurerat direkt ur mitt liv, vissa grejor har jag fårt försköna och censurera och anpassat till en mera läsvänlig nivå.
Idag har vi gjort ett ärende och efter det blir jag såklart helt utmattad. Precis som förra gången då jag kraschade var jag helt slut efter ett måste per dag. Hoppas inte det tar 2 år till att ta mig helt upp igen. Jag ska leva rätt och sträva efter att komma upp ganska OMG.
Tog årets första selfie och som 40åring och som fick bli min nya profilbild på FB

Jag har levt i mjukiskläder och tofflor sen nyårsdagen så att få ta på ngt snyggare än det och sätta lite färg på läpparna gjorde mig glad.
Sen har vi inhandlat en ny lampa idag. Gilla eller ogilla...

Jag gillar, den är dock vit i verkligheten och inte typ gul som på bilden. Halva priset på Mio, då gillar jag ännu mera. Ikväll blir det fredagstacos, popcorn och läsk. Alfred har åkt ner till Modo land med laget så vi är bara 5barns föräldrar i helgen.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards