Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 5 januari 2016

Av maria - 5 januari 2016 20:32

Livet på våning 4 avd. 1 fortsätter. Igår sattes ny medicin in ett kompliment till litarexen. Samt en ny sömnmedicin. Klockan tickade och Maria blev allt mera speedad. Inte kroppen den var seg som sirap men hjärnan. Jag sa till nattpersonalen. Ge mig en sparkcykel och jag cyklar runt på alla avdelningar här. Nämen så att det blev fel effekt på mig jag blev typ hög. Har vinglat omkring här hela dagen på nattens narkotika. Så sjuksköterskan rådgjorde med läkaren som ordinerade ännu en ny tablett, samma natt. Maria tog den och spinning nivån sköt i höjden. Jag va vaken exakt hela natten. Nu ikv ska vi prova ännu en ny sort, det är tur det finns att prova sig fram på.
Prover skulle tas på mig och jag är svårstucken det vet jag men efter att 4 sköterskor provat sticka i båda armarna och båda händerna blev jag skickad direkt ner till lab provtagningen där dom tillslut lyckades pressa ut lite blod i 4 el 5 rör.
Hemma är det fullt upp för Anders att vara både mamma o pappa. Fisen har börjat både kissa o bajsa på sig. En stressreaktion skulle jag tro. Barnen påverkas mera än vad man vill tänka på. Det ger en ännu mera dålig samvete.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards