Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 11 januari 2016

Av maria - 11 januari 2016 14:17

Ah...vi har en plan. Mina planer må vara små och inte sträcka sig så långt men allt för att jag ska nå målet och känna mig lyckad. Nu är jag sjukskriven från skolan tom den 20/1-16 till att börja med. Sen tar vi vecka efter vecka. Jag får läsa in hemma. Men jag är inte stabil nog att gå till skolan som det är nu. Jag proppar i mig 6 olika mediciner men hoppas kunna dra ner på åtminstone 2 av dom inom en snar framtid.
Längtar hem i sinne.
Idag var jag och röntgade rattarna och han som gjorde underskötningen sa :-Åsså putar du med rumpan.
Ja ba...VA, typ ba. Var det tuttarna el. rumpan vi skulle röntga här nu...Men Anders satt i väntrummet så jag putade med rumpan och kände mig lagomt obekväm. Men guuud vad maskinen tryckte ihop pattarna och ont gjorde det.
Sen möte med min kurator då vi gjorde upp en lagom plan som mål.
Nu ska jag bara börja jobba utifrån strategierna jag har och komma ut på banan igen.

Ovido - Quiz & Flashcards