Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 4 januari 2016

Av maria - 4 januari 2016 19:58

Tackar för ALLA fina hälsningar på min 40års dag.

Och den firades på ett minst sagt märkligt och ovanligt sätt.
På förmiddagen sov jag efter nattens rubbade sömn. Sen ett läkarsamtal där det bestämdes att en ny/gammal medicin ska sättas in igen. Men en snabb insättning så jag blir kvar ett par dagar till under insättningen för ev biverkningar. En ny sömnmedicin ska provas ut och olika prover ska tas.
För vissa kan det vara skamligt att må så här och även för mig. Men att prata om det gör det lättare att acceptera och bearbeta. Jag får förlika mig med att acceptera att här tog min energi slut samt alla mina reserver som jag hade samlat på mig och nu får jag starta om från noll och sakta stiga upp till 100 igen.
Det bästa slutade med att familjen kom med tårta och paket och vi fick vara samlade i ett familjerum och bara vara. Det var tungt att krama dom hej då-vi ses senare...men ett måste i läkningsprocessen.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards