Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 8 januari 2016

Av maria - 8 januari 2016 00:23

Kallt ute-brrr. Idag fick jag permision av läkaren. 4 timmar är jag fri att göra vad jag vill, typ. Ikv åkte jag hem och åt middag som mamma lagat.

Mycket bra, sjukhusmaten kan man leva utan. Dom är som hökar och ser att jag väljer en matlåda, det dom inte vet är att jag slänger den lika fort.
Jag har godis och annat gott...
Barnen reagerade lite olika över att jag kom hem, men jobbigast blev det för dom tre yngsta då jag skulle åka igen. Jag väntar på tid med min kurator så att vi kan göra upp en plan på hur vi går vidare. Jag vill inte åka hem förrän jag vet konkret att så här går vi vidare. Vi måste ha strategier att jobba utifrån. Annars blir det äggröra av allting. Sömnen får gärna ordna upp sig också. Tredje natten på samma sömnmedicin men inatt verkar det slagit slint. Kan inte sova.
Tittar in här ist, googlar och lyssnar på musik.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards