Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 29 december 2014

Av maria - 29 december 2014 10:10

Nu är det bråda dagar hos familjen-operation Bygga-ut-ett-till-rum-för-att-rymma-alla-barnen är i full aktivitet. Alla är inblandade. Pappa är snickaren och elektrikern. Olivia är målaren. Småbarnen är störande, Alfred och Elsa håller sig undan och jag sköter markservicen.

När det är färdigt ska Olivia flytta in i nya rummet. Alfred till Olivias rum och Arvid ska få lämna småtjejerna och flytta till ett eget rum på övervåningen. Alfred kommer att få en helt ny spelhörna där han kan sitta och fuffilura med kompisarna, spela fifa 15...NHL 15 och äta morötter. Det ska bara inhandlad en ny platt tv för pengar som inte finns. Men det bästa av allt är att vi gamlingar får ärva en stor platt tv och sätta upp på våran vägg, då den är för gammal för att spela XBOXone på...lite belöning måste man ju sno åt sig. Gott slut.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards