Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 12 december 2014

Av maria - 12 december 2014 10:23

Dagen före sankta-lucia...det firas idag då självaste lucia infaller på en helgdag...Jag minns när man var i tonåren hur viktigt det här med lucia var. Trots att jag aldrig blev vald till lucia-fel hårgfärg och på tok för kort. Stackars mig...mina stackars thai ungar har väl inte heller så stora odds på att bli valda till lucia så vilken tur att man får välja själv nu för tiden, det kan vara 40st lucior i ett tåg eller 200 tomtar...mina har med lite eller mycket hjälp av mig valt att vara tomtar. Gulliga små thai-tomtar...det måste ju finnas tomtar i Thailand också. Och dom ser säkert ut precis så här...


 


Nu tänker jag inte göra så mycket mera än att hämta igen barnen då skolorna har slutat...jag tänker ta helg med andra ord. Trevlig lucia på er och kör försiktigt.


 




Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards