Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 14 december 2014

Av maria - 14 december 2014 17:43

Söndag, helgerna kommer och helgerna går. Det har sammanfattningsvis varit en rätt så lugn helg. Med bara tre träningar och en match. Jag pyser på i hemmet och Anders sköter logistiken med att få ihop körningarna. Med viss hjälp av mig dårå. Vi har annars som sig bör ätit och druckigt gott. Älskar helgerna då man får släppa lös och leva livet. Jag skulle förövrigt aldrig kunna bli elit idrottare inom någon sport, nä, jag gillar livets goda alldelens för mkt. Mat är gott, så är det bara. Underbart att planera, laga och äta...jobbigt att ta rätt på disk.
Idag satte jag mina nerver på prov, verkligen. Ungarna fick baka lussebullar, precis som dom ville...



Det blev korvar av olika slag och det blev mustascher, det är bara att välja, bajskorv eller musch...själv gjorde jag enkla vanliga traditionella lussekatter.
Nu väntar en salami och brieostpaj i ugnen, är hungrig...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards