Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 27 april 2013

Av maria - 27 april 2013 18:15

Proppmätt efter en tacomiddag...orkade inte laga nåt annat...men supergott. Skulle gentligen ha varit på 43års kalas men vi tackade vänligt men bestämt nej då både jag och delar av barnen ligger efter i sömn...vi blir ingen av oss någe roliga då att umgås med, så för allas trevnad stannar vi hemma...så nu ska jag försöka hålla mig vaken ett liten tag till...mitt svåraste uppdrag på länge. Det har varit en salig blandning utav regn, sol och hagel idag, men är det april så är det...idag lördag och imorgon söndag...skulle vilja ta en söndag från förr...ni vet då man låg i sängen till mitt på dagen för att gå upp och äta frukost, för att sen gå tillbaka till sängen...man kan ju alltid drömma...drömma är bäst  annars skulle jag inte överleva  ...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards