Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 14 april 2013

Av maria - 14 april 2013 20:28

Fyllan (matfyllan, som jag drog på mig igår efter planksteks-middagen) har lagt sig och jag börjar på att inte ha maten stående upp i halsen på mig längre...helgen börjar lida mot sitt slut och den har varit en salig gott och blandad påse...någon har haft febran hela helgen, någon fyllde sitt rum med sova-över-kompisar 3st + sig själv=4st, någon har flyttat ut till fotbolls/konstgräsplanen och någon har varit mera vild än tam...medans någon bara går omkring och upptäcker nya saker, som sin egen spegelbild tex samt provsmakar det mesta som hamnar i ens väg...själv la jag ribban ganska lågt och har bara gått omkring i pys-kläder, ätit gosaker och städat lite här och lite där...ganska skön helg med andra ord. Ny vecka, nya utmaningar att slåss med...och en blivande 5åring lagom under nästa veckoslut, så det blir väl lite presentinköp och ganska säkert lite kalasbak...sen smäller det...på måndag om drygt en vecka den 22 april åker vi-Olivia och jag ner till stor Stockholm och Justin Bieber konserten...ska bli skoj att träffa min vän Anna också  det är nånting jag ser framemot...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards