Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 23 april 2013

Av maria - 23 april 2013 10:07

Sitter och väntar på flyget hem, så här dagen efter. Jag är nöjd, Olivia är nöjd och förhoppningsvis så är även Justin nöjd. Snacka om industri...rik liten pojk det där,helt ok som svärson. Resan började med att vi checkade in på fel flygbolag-så går det när en förvirrad morsa ska ut och flyga. Nånting hon gör typ vart 10:onde år...sen hittar jag ju knappt hemma i stan...hur tror ni det gick i den stora,stora staden. Tur Olivia hade ögonen med sig och vi hamnade på rätt tunnelbanetåg. Sen var det ju en bonus att jag fick träffa barndomsvännen Anna också för en pratstund. Tack för husrum och skjuts. Nu blire flyg hem, försöka smälta våran resa och hämta igen alla kidzen.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards