Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 13 april 2013

Av maria - 13 april 2013 18:41

Jag är full, full på mat, så att det står mig upp i halsen. Men det gör inget, för det är plankstek gjord på oxfile som håller på att komma upp igen  himmelskt gott...alla mina fina är hemma plus ett antal till...vi ska prova på att vara 10 barns föräldrar inatt. Har lovat en massa sova-över-kompisar...ja, ibland är jag så där yber schnäll och bara säger JA till allting...får se om jag ångrar mig imorgon då jag vaknar...Alfred är hemkommen efter en fotbollscup i Sollefteå där det togs guld  gilla  ...nu är det bara att trycka i sig en massa socker så jag överlever kvällen och natten...10 kids...huga, huga..., vad lovar jag egentligen, hoppas dom sover fint inatt...eller laddas. Hade en sån lärorik lunchrast i fredags där jag fick lära mig ett nytt begrepp...barn sover inte-dom ligger bara på laddning...helt underbart sant...och dom är som en tickande bomb, helt plötsligt bara exploderar dom...undrar hur många explosioner jag får bevittna under natten  och är dom på dåligt humör då dom vaknar imorgon så kan dom ju inte vara fulladdade,typ 20% kvar eller nåt. Bara att låta dom ligga kvar i laddaren en stund till då...Tack till alla som deltog i diskussionen och berikade mitt liv. Har förövrigt fått två fantastiska nyheter under veckan som jag suger på ett tag till  ...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards