Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 5 april 2013

Av maria - 5 april 2013 18:01

Ja, nu är det fredag och en efterlängtad helg...trots ledig måndag...jag var så trött att jag stupade i soffan då det värsta hade lagt sig i eftermiddags (slutade 12.45) Har lyckats genomföra en hel arbetsvecka trots febrig 1 åring med fin fin hjälp från farfars och mor-TACKAR   Nu sitter jag strandad med 3 småungar och en tonåring, Alfred & pappaanders är på hockey och Elsa på innebandyträning. Så det blir ett lugnt fredagsfirande...mina 3 kompisar lägger väl av en efter en snart, skulle jag tro/hoppas jag. Och där inom kort snarkar jag återigen i soffan. Men det är fortfarande ljust ute så förhoppningsvis håller jag mig vaken några minuter till. Har blivit varse om att Arvid säger på förskolan att: Han måste få mera macka då det är mellis, för han får ingen mat hemma...Han ljuger/hittar på/fantiserar...Han får mat hemma!!! Tro ingenting annat...Ikväll åt han tacos så det stod ut genom öronen.


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards