Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 21 april 2013

Av maria - 21 april 2013 20:11

Pustar ut efter en hel dag, en hel dag av kalasande. Idag har vi dansa-pausa, omvartannat!...Vi firar nämligen en nybakad 5åring och det började redan strax efter kl 06.00 imorse. Sen bara rullade det på. Barnkalas, med fika, lekar, godis, skratt & massa bus, sen fiskedamm som sig bör för att sen avlösas med vuxenkalas, med middag och fikarester sen barnkalaset. Som det känns nu vill jag inte äta en enda gobit ever i livet, men det håller väl som längst i sig tills imorgon skulle jag tro. Och nu en stunds lek med alla nya fina födelsedgaspresenter innan en lång , skön natts skönhetssömn. 


 


att fylla en hel hand är lite speciellt...


 


kalas-dukningen då den är som bäst, gilla färdiga påsar att köpa med duk, muggar, tallrikar och servetter...allt i ett...


 


och man fyller ju bara år en gång per år, så varför inte få alldelens egna ballonger...


Nu ska jag ladda, packa och vara orolig inför morgondagens äventyr...det är dagen med stort D,dagen då det ska skrikas ut Justin Bieber  Jag är orolig för att fara ut och flyga, orolig för att lämna pappaanders hemma all alone med 5 kidz, orolig för att släppa in Olivia själv på Globen (eller själv lär hon ju inte vara) men utan mamsen...Ska jag bara få sitta rakt upp och ner och vänta, och vänta och vänta...hon har ju iaf sin Justin och alla andra galna fans, jag får ta en lugnande kaffe, köpa lite tidningar och hoppas det kommer fram några nyfikna reportrar som vill intervjua en ensam och övergiven morsa...Så håll utkik mina vänner, helt plötsigt är det mig ni ser på alla löpsedlarna...häftigt  


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards