Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 19 april 2013

Av maria - 19 april 2013 18:33

Är mera än proppmätt efter fredags middagen...efter en fullspäckad vecka både på jobb och hemma orkar mammamaria inte ställa sig vid spisen och koka mat denna fredag. Så det beställs thaimat från thaiköket, gott, mycket gott...vi äter så det står ut genom öronen...och dom små har ätit varmkorv så det står ut korvar lite här och lite där...alla nöjda och belåtna. Nu väntas fredagsmys, en lååång sovmorgon (dom har vaknat 05.00 några dagar i rad nu, mitt inatten för vissa, så får vi sova till 05.15 får vi vara nöjda) och en massa förberedelser imorgon inför 5års dagen på söndag...då blire kalas gånger 2... livets första barnkalas, sen det där sedvanliga släktkalaset...så nu måste jag vila, samla lite kraft och energi...och det utmärkta sättet för det är att sjunka ner i soffan med 6 kidz, en mjuk filt och en lika trött make som en själv och ett glas rött. Och vi leker, vem orkar vara vaken längst? Jag vet inte, men i den tävlingen har jag en förmåga att alltid förlora, men det bjuder jag på. Trevlig Helg!


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards