Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 29 december 2015

Av maria - 29 december 2015 12:34

Familjen Qvarnström Nilsson ger er the best of 2015...


 


Det nya året firades in med buller och med bång...


 


I januari fyllde mamman år...


 


 


 


Februari blev en tung månad, för vissa...


 


 


I mars åkte vi med p-03 på hockeycup till Stockholm, där vi bla tittade på hockey och pussade på allt vi kom åt...


 


I april åkte jag och tonåringarna till Barcelona och på fotbollsträningsläger för en av oss...


 


Det var i maj som vi spelade hockey på gräsmattan...


 


I juni började fotbollssässongen...


 


 



 


I juli hade vi semester på bästa stället på jorden-Hemsön...



Augusti, glamourens baksida, att handla med barn är barn- och föräldra-misshandel...Minna-jag-vägrar-att-röra-mig-en-meter-till...underbart.


 


September, jag tatuerar mig...


 


Oktober hon börjar spela hockey...


 

November, jag gör bästa praktiken genom tiderna, dock min första som undersköterske student...


 


Några dagar innan julafton fyller våran bebis 4år...


Jag har lärt mig otroligt mycket det här året. Jag har lärt mig att allting är möjligt, bara viljan finns där. Jag har lärt mig att kämpa. Jag har lärt mig att ärlighet varar inte längst. Och jag har lärt mig att leva...

Jag ska dock fortsätta träna på att få en balans i livet med sömn, mat och måsten. 

Vi ses nästa år. 


 


Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards