Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av maria - 12 januari 2014 22:23

Ja, nu är allting i sin ordning igen. Minna tackar så mycket för omtanken från alla och hälsar att hon aldrig mera kommer att stoppa jordnöt eller nån annan nöt i världen i munnen igen. Om tre veckor ska hon få ta prover som visar om det var jordnöt och isf hur mycket och hur hon kan komma att reagera på det. Fantastiskt vad det finns idag. Och visar det sig på en kraftigare reaktion än igår kommer hon att få sprutor utskrivet som alltid måste följa med henne, och provtagning på andra nötter kommer också att tas då. Det enda avvikande var att hon hade ett blåsljud på hjärtat som säkert absolut inte är nånting, men det kommer också att följas upp och såklart blir man lite orolig som vilken förälder som helst, än fast man vet att det inte betyder nåt. Skönt att det kommer att kollas upp och utredas. Tack och lov är jag piggare och orkar med allt detta nu vilket skulle vara en stor utmaning för två månader sen. Vill än en gång tacka våra vänner som hjälpte till igår kväll. Veronica som ringde ambulansen medans pappaanders torkade kräka medans jag bar på Minna medans Erik cyklade hem i kylan efter deras medicinväska. Och alla barnen som skötte sig mycket bra trots allt stå hej. Tack för att ni finns  


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards