Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av maria - 6 januari 2014 10:29

Godmorgon om än lite sent, men har legat vaken ett tag. Sova i detta huset är mera eller mindre en utmaning. Om man inte faller i koma vill säga. Fick i natt eller tidigt i morse (halv fyra) hem pappaandrs som lämnade oss tidigt i går morse för att möta upp min bror Pop på vårat sommarställe Hemsön för att röja undan träd som stormen Ivar tagit. Det hade olyckligtvis fallit endel över stugan så det var bara en tidsfråga att hinna röja undan innan den riktiga vintern kommer. Men att ha dom körandes på vägarna mitt inatten efter att ha jobbat häcken av sig i tolv timmar gjorde ju att det var svårt att komma till ro och sova själv. Hoppas min bror tog sig hel hem till Falun. Nu väntar dom två sista dagarna av jullovet och sen kommer verkligheten, så vi ska vila, mysa, samla energi och bara vara. Plocka ner julgranen och se på film. 


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards