Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av maria - 2 januari 2014 14:39

Nytt år-2014 och det är i år det händer. Jag känner det på mig, det är i år det kommer att vända. Det är 20år sedan jag gick ut gymnasiet i år-huvvaligen. Olivia fyller sweet sixteen. Nea väntar redan på då hon ska "fylla år i sängen", hon kommer dock att få vänta till den 22 maj...Arvid gör sin sista termin på förskolan sen blire förskoleklass och då har vi fyra skolbarn och bara två dagisbarn. Känns underbart. Att börja skolan är en milstolpe här i livet.

Jag har förövrigt legat i koma i några dagar. Antingen är det on eller off som gäller, och nu har det varit off i några dagar men jag känner att det håller på att vända. Tackar min familj som så tålmodigt har accepterat att ha en mamma som sover 3/4 av dygnet. Ni är bäst  Nu blickar vi frammåt och ska i kväll fira farmor som fyller år i dag. Grattis farmor!


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards