Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av maria - 27 juli 2011 15:18

Pausar i sommarhettan som har infunnit sig på min baksida...har idag igen shoppat loss-vad är det med mig egentligen...men den här gången tog jag med mig gubben och två barn...lite nya tallrikar bla blev det då tyvärr Ikeas gjorde mig/oss besvikna,Ikea är bra men inte på allt och vem är perfekt?! Nu fixas och trixas det för en spontan grillmiddag hos oss med goda grannar...ska bli riktigt trevligt:-D Säkerligen lite kubbspel-vi kan döpa det till familjekampen med ett splitternytt inhandlat kubb (det förra möglade sönder- not nice)...återkommer med resultat senare,nu ska det dukas och göras lite trevligt på altan Nilssons. Trevlig onsdag gott folk!!!

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards