Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av maria - 11 juli 2011 11:41

Nu packas bilen igen och i eftermiddag åker familjen till stora,stora Stockholm...jag har fin fina vänner som vågar låna ut sin lägenhet till oss (medans hon själv är i Norrland på semester). Det tackar vi ödmjukast för:-) Så håll utkik-imorgon ska vi på skansen och AllSången...Med detta innebär det också att det blir lugn och ro här på bloggen för ett tag,för sen åker vi ju som bekant tillbaka till Hemsön och knyter ihop våran semester säck där för att på söndag återvända till vardagen hemma i vårat gula hus...endel vill åka redan idag (kan bero på en sommarpresent som bara kan utföras hemma på Xboxen). Men den som väntar på nåt gott...Trevlig vecka mina vänner-på återseende:-)

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards