Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av maria - 18 juli 2011 21:13

Men oj då,vad hände...tre barn av fem sover borta,dom resterande två knoppar redan...vilket betyder en massa egentid-oj,oj,oj då,vad ska vi nu hitta på...lite slapp i soffan kanske,film och nåt gott låter ju fasligt lockande:-D Frukosten imorgon kommer ju att bli löjligt lugn,näst intill obefintlig...Nä,varför sitter jag här,nu ska det njutas av lugnet...tjing...tjing...

Av maria - 18 juli 2011 15:48

Ny header el.vad det heter tack vare min datakunnige dotter...tack Olivia!!!

Behöver jag säga att vi har handlat matvaror idag,nä jag skulle inte tro det...och behöver jag säga att jag har tvättat kläder och framför allt sängkläder idag...inte det heller behövde jag berätta...maskinen och torkstrecket får jobba hårt. Samt gräsklipparen har fått sig en omgång trots att snälla farfar har varit här två omgångar och klippt...det kostar att ligga på topp och vara borta och roa sig...ikväll blir det Lotta på Liseberg fast i Umeå skulle jag tro och jag ska försöka ge mig på att göra en köttfärssås och bjuda ungarna på...känner pressen efter att vi ganska nyss åt deras på topp köttfärssås hos morbror Pop...


  här är han-himself-köttfärssås mästermakaren,sambon Jenny och två av mina barn...(undrar vad Alfred ser måntro)? Den där lustiga fjärilen kanske,med tofs och dom häftiga vingarna...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards