Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av maria - 10 juli 2011 17:57

Ja,idag har jag gjort lite och ingenting...först en halv dags vila,sen lite shopping på IKEA och ett köpcentrum med bara pappaanders och småbarnen...skönt men konstigt att inte dra med hela unghögen...man känner sig liksom lite naken när man inte är hela familjen. Men väl hemma så är det samma visa på en gång-tjat-gnat och gnäll... Så att gå omkring lite halvnaken på IKEA var det värt!

Sen har jag upptäckt en ny sida hos mig själv efter 35 och ett halvt år-nämligen att läsa,läsa böcker...vilken fantastiskt skön avkoppling...har redan avverkat en pocket bok och nu fick jag plötsligt nån typ av abstinens,så jag har köpt två pocket böcker till...längtar och väntar tills lugnet har lagt sig...men först en säkerligen god middag på pensionatet jag och familjen bor på.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards