Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av maria - 22 juli 2011 19:10

Ännu en dag som bara rusat ivög...slappar morgon börjar bli en vana numera än en ovana...frukosten sträcker sig fram till elva då det är dax att börja göra första sittningen lunch till småbarnen...sen bara rullar det på.Lunch,blöjbyten,skittorkning,lunch igen,sovning,mellanmål,en andra sovning,skitblöja igen mm...mm. Däremellan har vi firat en nybliven,alldelens färsk tonåring,snart har jag en i huset själv också (hur nu det kom sig,jag är ju just se pass till åren själv kommen...strax över tonåren menar jag...20+ el.nåt liknande,en liten parentes bara)...grillning till middag med bästa solläge på uteservering a'la Q.Nilsson...nu är tältet uppsatt och en egen unge samt ett grannbarn har bokat husrum för natten...(man kanske ska ta och busa lite med dom i kväll):):):) Fast jag lär väl knoppa in före tältarna om jag känner mig själv rätt...Trevlig afton!

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards