Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av maria - 21 juli 2011 09:34

Nu har vi vaknat upp efter en fantastisk sommardag i Umeå...Stålande sol och strandläge på bästa stranden...Södervik.Tjejerna har mer eller mindre flyttat hemifrån och bor numera i tält,dom har dock bytt tält,men håller sig på samma gata...





 


  Bad,bad,bad-sol,sol,sol...där vi såklart hängde med dom bästa av dom bästa...

Sen fortsatte vi att umgås och fick komma på värsta bästa grillpartyt...Tack kära ni!!! att komma och sätta sig vid dukat bord är inte mammamaria riktigt van vid,men kan lätt vänja mig:-D



 

Efter grillpartyt drog hela familjen med sällskap ner på stan och gick på Sommaren i City...


  där det här bandet uppträdde...skoj för både stora och små...


Idag hade det utlovats regn och det stod shopping på göradolistan,men solen skiner,himlen är klarblå så det kan hända att vi styr om i vårat schema idag en aningen,får se-först frukost...

 


Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards