Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av maria - 8 juli 2011 21:16

Nu befinner vi oss djupt,djupt inne i dom Värmländska skogarna...eller rättare sagt ca 2mil utanför Karlstad i en röd liten stuga vid en sjö kallad för Blysjön. Där mor befinner sig om sommrarna med trevliga Hans. Barnen fiskar och skuttar omkring på stenarna och pappaanders får stup i ett gå och befria fiskarna dom drar upp. Det är med skräckblandad förtjusning som dom drar upp fiskarna (mörtar). Imorgon planeras det in ett vattenland besök på anläggningen Sunne Vattenland...och det är med skräckblandad förtjusning som jag kommer att delta i...som ni vet ogillar jag ju badhus och dyl. det är lite läskigt tycker jag där i bassängerna...samt att hålla reda på alla barnen så att inget hemskt händer...men vi är ju fyra vuxna som kan placera ut oss på strategiska platser runt om på vattenlandet. Barnen ska ju ha R O L I G T för tusan...men först en lååång natts sömn...tre av ungarna ska få ligga i bastun som Hans har gjort,medans jag,pappaanders och småttingarna får en helt egen liten stuga för oss själva...jag klagar inte direkt,snarare njuter:) Men är det semester så är det...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards