Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 24 april 2015

Av maria - 24 april 2015 22:27

Godkväll bloggen var har du varit. Jag har typ varit på vila-upp-mig-resa. Trots det är jag jääätte trött. Skulle behöva vila upp mig från min vila-upp-mig-resa...men nu är det helg och jag ska nog vara människa på måndag.
Jag hade tagit en paus i mitt "jobb" för att hinna lägga all min energi och fokusera på mig och min familj...På måndag kickar vi igång medicinering för ADHD och det ska bli mkt intressant att följa dess utvecklingen.
Jag ska tillbaka till min arbetstränarplats och fortsätta med mig själv. Just nu ser det ljust ut. Preppad full med energi, ska bara komma ikapp i lite sömn så blire fint det här.



Träningsläger delux...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards