Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 30 oktober 2015

Av maria - 30 oktober 2015 12:33

Äntligen är det över, provet-tentamen-examinationen kalla det vad ni vill. Jag tror det gick vägen, ett E ska jag väl iaf ha skrivit av mig. Nu är det bara exakt 2 veckor till tenta del 2 på den här kursen sen kan jag lägga det åt sidan i hjärnan och gå vidare. Har fått veta min praktikplats som jag ska göra mellan v 47- v 51 och jag ska vara på Vård och omsorgsboende på Dragonen. Hoppas det är bra, någon som vet? Men nu är det helg och jag tänker njuta varje sekund av den här helgen. 

Småtjejerna fick vara hemma med Olivia i morse av den annledningen att jag kände mig så stressad att få iväg dom på morgonen och att det är höstlov, och att jag bara skulle skriva tentan sen åka hem. 1,5 timme tog det. Nu har jag bara suttit typ i soffan sen jag kom hem helt tom i både kroppen och knoppen, fullständigt tömd på energi. Nästan alla barnen är hemma...och det är en enda röra, ren tvätt på matbordet, smutsig tvätt lite här och där, post, leksaker och annat kolijox men det får ligga där det ligger om det inte går iväg av sig själv för jag tänker inte lyfta ett finger för att flytta runt på det. Nä nu tar jag HELG!!! Så det så...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards