Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 19 oktober 2015

Av maria - 19 oktober 2015 18:45

Snacka om tempo delux, fortsätter det så här kommer jag att vara klar undersköterska till jul...på torsdag har vi första redovisningen av vad vi har läst in på egen hand eller typ som ett seminarium...disskusion i gruppp. Jag var inte så förberedd som jag hade trott utan fick åka ner på stan efter skolan och inhandla första kursens litteratur, 530kr check...matad med info sitter jag här nu och ska få typ av någon studieteknik och komma igång. Tror jag lämnar över den uppgiften till i morgon efter jag varit på provtagning. Alfreds provtagning gjordes idag och nu får vi svar om ca 3 dagar, ett minus är att han nu även har fått ont i ena foten. Kan knappt gå i trappan. Helt obegripligt hur en sån ung frisk liten kille kan få så ont i kropp och leder. Usch, man blir arg  Sen har han legat hemma med migrän idag så han har inte kunnat vara i skolan. Hoppas på i morgon. Anders får ta läkarmötes biten nu och även ta utvecklingssamtals biten. Egentligen så är det näst intill omöjligt att båda 2 jobbar heltid och eller pluggar. Det är ngt varje dag...men barnen går först, sen jag...haha...eller lite sanning är det nog. Det som är sant nu är att jag ska sova och ladda för en dag med bara inläsning, vad är bästa plugg mutan-tips någon...förutom kaffe och choklad...behöver mera.


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards